.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی افت محسوس تولید و کاهش سود؛
احتمال تغییر مدیرعامل نفت ایرانول قوت گرفت
شنیده ها از تغییر مدیرعامل ایرانول دارد و از شهاب عظیمی پور، رییس هیات مدیره و فقیهی، عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی به عنوان جایگزین حسینی نام برده می شود.
احتمال تغییر مدیرعامل نفت ایرانول قوت گرفت

به گزارش "نفت ما"،در پی نارضایتی سهامداران و کارکنان و اختلافات در هیات مدیره و تایید جریمه ۵۶۰ میلیاردی توسط حسابرس و از طرفی تنزل جایگاه و سقوط به رتبه سوم در سود و سهم بازار در بین چهار شرکت بهران، سپاهان، ایرانول و نفت پارس و کاهش تولید و فروش ایرانول در سالجاری، شنیده ها از تغییر مدیرعامل ایرانول دارد و از شهاب عظیمی پور، رییس هیات مدیره و فقیهی، عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی به عنوان جایگزین حسینی نام برده می شود. گفتنی است مدیرعامل ایرانول در صدد هست با برگزاری مصاحبه و … فضا را برای خود مثبت جلوه دهد که انتظار می رود خبرنگاران در مورد جریمه ۵۶۰ میلیارد تومانی، کاهش تولید و فروش در سه ماهه اول سالجاری، کاهش سود در سال گذشته در بین در صنعت روانکاران (بهران ۴۲۰۰ میلیارد تومان، سپاهان ۴۱۰۰ میلیارد تومان، ایرانول ۲۹۰۰ میلیارد تومان و احتمالا کاهش ۵۶۰ میلیارد تومانی جریمه و نفت پارس ۲۲۰۰ میلیارد تومان و سوم شدن ایرانول در سهم بازار توضیح دهد.

نکته جالب توجه اینکه بعد از سالها حسابرس صورتهای مالی ایرانول را دلیل جریمه ۵۶۰ میلیارد تومانی که باید از سود کم می شد را مشروط داده است!

انتظار می رود شستا و تاپیکو با بررسی دقیق موضوعات مطرح شده و در راستای حمایت از حقوق بازنشستگان تحت تاثیر فضاسازی ها و کارهای پوپولیستی قرار نگیرند.

خاطرنشان می گردد امروز نشست مطبوعاتی مدیرعامل ایرانول برگزار می گردد که در این نشست از خبرنگار نفت ما دعوت بعمل نیامده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.